Kupując w sklepie internetowym www.mamamania.pl, mają Państwo możliwość zwrotu zamówionych towarów w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

REKLAMACJA PRODUKTU

Dokładamy wszelkich starań, by produkty nasze nie posiadały żadnych wad. Jeżeli jednak zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, mogą Państwo go zareklamować. W tym celu należy wydrukować i wypełnić jeden z formularzy reklamacji dostępny na końcu regulaminu.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz produktem, który chcą Państwo zareklamować, na adres: MamaMania Firma Handlowo – Usługowo – Produkcyjna Aleksandra Górska-Koper, ul. Źródlana 2, 87-800 Włocławek

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji: naprawimy wadliwy produkt lub wymienimy na wolny od wad, lub zwrócimy bądź obniżymy cenę.

ZWROT TOWARU

Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu, dostępny na końcu regulaminu.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu i zwracanym zamówieniem na adres: MamaMania Firma Handlowo – Usługowo – Produkcyjna Aleksandra Górska-Koper, ul. Źródlana 2, 87-800 Włocławek

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Produkt powinien być kompletny, z metkami.

Zwrot należności za zamówienie, wraz z opłatą za przesyłkę, nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu i towaru.

Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości.

Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.